Mondiale la sfarsit

Paris-Bercy dupa concurs

S-a terminat si mondialul asta pentru mine. Din pacate nu am reusit sa fac primul traseul, cel mai usor. In rest am scos ce am putut in momentul asta. Cred ca puteam mai mult insa asta e. Ma simt oarecum obostit dupa atatea concusuri si iesit din forma pentru ca nu am mai avut timp de antrenamente. Care ma cunosc si merg la aceeasi sala (la Sema) stiu despre ce vorbesc.
Ramane sa iau o pauza, sa ma odihnesc, sa imi fac ordine in sertare si sa incep antrenamentele. Pentru 2013! :D
 Claudiu Vidulescu antrenor SUA
 la incalzire
 paraclimbing
 fete calificari esccalada

 paraclimbing

Multumesc prietenilor care au fost alaturi de mine in aventura asta numita mondiale.
Concluziile finale o sa incerc sa le pun negru pe alb in urmatoarea perioada.

Spor la catarat, BF

Comentarii