Bratilesti bouldering - Fontainebleau romanesc


 Usor , usor in Bratilesti apar din ce in ce mai multe linii.
Avem trasee de la 8A la 5+. Multe linii usoare, multi bolovani care asteapta sa fie curatati.
La Bratilesti, toamna e superb, iar ca sezon, se poate merge linistit si iarna. Duminica trecuta am vazut/catarat liniile curatate de baieti(si fete) in joia dinainte. Am curatat si eu ceva usurel, insa nu am apucat sa ma si catar pe respectiva linie pentru ca a venit noaptea. M-am dat insa pe niste linii usurele cu o gaura mare in mijloc. Pe bolovanul ala sunt cam 6 linii de la 5+ la un 7A...se cheama "la frati" (asta legatat de Vartici). La 20 de metri mai este inca un bolovan perfect de incalzire si de joaca. Locul ala din deal e perfect de venit cu copiii sau incepatori.  Cristi Cocuz a curatat si el o linie noua.
toata lumea cu ciocolata de casa "Enis"






Spre seara am catarat la o linie care cred ca o sa devina clasica pentru bouldering, niste praguri scurse, cu distanta mare intre ele, o linie care se apropie de panou, cu o iesire emotionanta si usoara daca intri cum trebuie. Un 7A+ frumos. FA a fost facut de Mircea Struteanu, eu am venit cu un "second ascent" :))destul de rapid in 5 min dupa ce am curatat o gramada de pamant de la iesire. TT l-a facut asa. mai hardcore baiatu. :)
Joi cand s-au intors astia vorbeau numai de bolovanii din valea de mai sus de Gold FM, cat de minunati si extraordinari sunt. Logic ca ma asteptam sa fie ceva frumos, doar ca nu ma gandeam ca arata asa de bine. :D Abia astept sa mai ajung, asa ca ma gandesc din ce in ce mai serios sa imi iau un concediu de o saptamana si de data asta nu de mers in Font, ci in Bratilesti (sa traiesti..Neghi:)))

Pentru Bratilesti am incercat sa fac si un topo dar nu am avut timp asa ca am amanat un pic finalizarea; un inceput timid si incomplet gasiti AICI.


 Sambata am fost la un concurs de copii. Am cronometrat, "spotat", arbitrat..a fost interesant sa vezi ce chestii fac unii copii.
Despre copiii ACC :

http://neatza.a1.ro/invitati/Cursuri-de-escalada-pentru-copii_12048.html


http://totuldespremame.ro/video/supercopii/supercopii-calin-enache

Georgica la antrenament cu astia mici :D



Interviu Darius realizat de Robert Cohn:

Comentarii

Unknown a spus…
Arata foarte bine zona! Felicitari pentru efortul depus in dezvoltare!

Se poate ajunge prin Brasov-Intorsura Buzaului-Nehoiu? Cum este drumul?
Victor B.F a spus…
Salut Arthur, de ajuns stiu ca se ajunge insa nu am fost pe acolo. Cel mai bine vorbesti cu baietii din Brasov. Daca nu ai numarul lor da-mi un semn si rezolvam cumva:)