17 nov 2012 Concurs Fabrica

A fost prima etapa din turneul "Cupa Romaniei". FRAE nu a avut nicio legatura, deci concursul poarta doar numele de cupa romaniei, fiind de fapt tot niste open-uri cu reguli proprii.
La concursul asta se pare ca Jean a fost "oneman show". A organizat, a concurat, a fost in finala si a venit si cu premiile. Bravo lui.
A venit foarte multa lume din toata tara. In jur de 120 de oameni. Imparteala s-a facut in 4 grupe intr-o sala micutza (care pe viitor se va extinde/ Jean munceste din greu la asta), in care, din cauza dimensiunii reduse a salii, s-a adunat mult praf. Traseele din calificari au fost frumoase (unele), desi s-a vazut ca au fost puse in graba si fara prea mare interes.

 Concursul trebuia sa inceapa de la ora 9.30, insa inceputul s-a amanat pana pe la 11 si asa s-a ajuns ca finala sa inceapa la ora 22.00. Am iesit pe 8 dupa calificari si nu am prins finala dintr-o eroare de tactica, lipsindu-mi un singur traseu usor ca sa intru in finala:)). M-am concentrat pe traseele tari (nu mi-au iesit toate incercate), desi toate traseele indiferent de "tarie" erau cotate cu 1000 de puncte (care se imparteau la numarul de oameni care il fac).

Finala a fost frumoasa, ca intr-o intrecere in curtea scolii cu atmosfera clasica romaneasca. Trebuie sa vezi una ca sa intelegi la ce ma refer.

Comentarii