Concurs bouldering Brasov 08dec2012

Am iesit pe locul 7 la egalitate cu Oliver:)) .

Am facut toate traseele din 1 sau 2 incercari, mai putin unul pe care am stat juma de ora, usor pentru altii, greu pentru mine, un traseu de fata albastru. Nu am facut 2 trasee in calificari, unul de power cu care s-au calificat majoritatea, si unul tehnic, frumos, pe care l-am simtit ok, dar nu am avut timp sa ii dau niste incercari bune. Dan U. a fost singurul care a facut toate traseele in calificari.

Finala am inregistrat-o pe toata dar in filmuletz am tait din ea..si asa 28 de minute de finala e mult.:) Foarte misto overall. Au fost niste erori de arbitraj in sensul ca unii baieti desi au atins salteaua la incercarea cu top, nu au fost opriti. Nu se stie ce ar fi fost daca erau opriti. La genul asta de concurs, cu timp fix in finala, presiunea unei greseli poate fi decisiva in reusita sau nu. In rest ca la romani. Frumos dom'le :
Pti a castigat, el si Rus fiind cam singurii de care stiu ca se antreneaza. Jos palaria baieti! :D

La fete a castigat Lucica.

Petrecerea a fost pana la urma "organizata" de noi si a iesit foarte misto, s-a adunat lumea in club si a petrecut pana pe la 5 dimineatza:)).

Legat de trasee, galbenul tehnic de care povesteam a fost de calificari de mondiale, la fel si ultimul traseu din finala baietior, cel cu jump. In rest foarte buna treaba facut de Rus si echipa din Brasov. Felicitari. :)

Ne vedem la MCEB.

www.xclimbing.ro

Comentarii

Mihai a spus…
Foarte tare concursul, dar si filmarea